ارسال به سراسر ایران

ما به تمام نقاط ایران عزیز ارسال داریم. روش های ارسال عبارتند از :

  • پست پیشتاز
  • تیپاکس
  • ارسال با پیک ( محدود به داخل شهر تهران )

زمان ارسال کالا

فروشگاه Ezcapshop در تمام روزهای کاری به جز ایام تعطیل ارسال کالا دارد.

  • زمان تحویل با پست بین 2 تا 5 روز کاری
  • زمان تحویل با تیپاکس بین 1 تا 3 روز کاری است.
  • در صورتی که نیاز به تحویل با کمترین زمان و از طریق باربری یا روشهای دیگر را دارید با فروشگاه تماس بگیرید.

پست پیشتاز

  • در تمام خریدها قابل انتخاب است. امکان ارسال به تهران و تمام شهرها و مناطق دورافتاده ایران عزیز و زیبا با این روش امکانپذیر است.
    هزینه ارسال
  • خریدهای بیشتر از 2 میلیون تومان: رایگان
  • خریدهای کمتر از 2 میلیون تومان: 25,۰۰۰ تومان
    زمان تقریبی تحویل، با توجه به مقصد سفارش، بعد از پردازش و تحویل مرسوله به اداره پست، حداقل 2 و حداکثر ۵ روز کاری است.
    جهت رهگیری مرسوله پستی خود به روش پست پیشتاز بر روی دکمه زیر کلیک نمایید:

رهگیری پست

تیپاکس

  • در اکثر خریدها قابل انتخاب است. امکان ارسال به تهران و تمام شهرهای بزرگ ایران عزیز و زیبا با این روش امکانپذیر است.
    هزینه ارسال
  • هزینه ارسال با تیپاکس در مقصد و توسط مشتری عزیز پرداخت می شود

رهگیری تیپاکس

ارسال با پیک ( مخصوص داخل شهر تهران )

ارسال با پیک فقط مخصوص داخل شهر تهران است و آدرس انتخابی باید داخل مخدوده شهر تهران باشد.

  • در این نوع ارسال هزینه ارسال بر عهده مشتری است.
  • روش ارسال توسط الوپیک یا اسنپ باکس است.

سوالات متداول

آیا ممکن است پست یا تیپاکس تاخیر در ارسال داشته باشند؟

با توجه به تجربه چندین ساله در ارسال کالا ممکن است در زمانهایی تاخیر در تحویل بسته پستی یا تیپاکس بوجود بیاید که این امر طبیعی است. بنابراین بهتر است زمانبندی خود را بین 1 تا 3 روز تاخیر در تحویل کالا در نظر بگیرید. مخصوصا اگر قرار است کالا را با عنوان هدیه سفارش دهید.

آیا پیک موتوری بته را درب آپارتمان تحویل می دهد؟

پیک بسته را درب ورودی ساختمان تحویل می دهد. بنابراین بهتر است همکاری لازم را با پیک داشته باشید تا در سریعترین زمان ممکنه بسته شما تحویل شود.

آیا ممکن است کالا در حین بسته بندی دچار آسیب شود؟

مجموعه Ezcapshop در تمام بسته بندی ها بیشترین دقت را خواهد داشت تا بسته دچار آسیب نشود. بنابراین احتمال آسیب دیدگی محصول شما به حداقل می رسد. اما در جابجایی بسته چون دخالتی نداریم ممکن است آسیبی به بسته بندی وارد شود که این امر از عهده ما خارج است. تقاضا داریم در صورتی که بسته پستی یا تیپاکس شما باز شده بود یا دچار آسیب شدید شده بود از تحویل بسته خودداری کرده و یا در هنگام تحویل از آن عکس گرفته و برای ما ارسال کنید.